2024-2025 нр.
👉Біуроки- уроки майбутнього перейти
👉50 інтерактивних вправ і технік для здійснення формувального оцінювання перейти
👉Вебінар. Творчі завдання на уроках предметів філологічноо циклу перейти
Меми
Меми під час уроків іноземних мов
Пісні за допомогою ШІ
Ілюстрації до творів або тематики ситуативного спілкування
Інсценування фрагментів твору або мовленнєвої ситуації
Буктрейлери
Створення гороскопів
КОМПЕТЕНТНОСТІ. КОМПЕТЕНЦІЇ. ОСОБЛИВОСТІ.
СКЛАДНИКИ.
«Метою базової середньої освіти є розвиток природних здібностей, інтересів, обдаровань учнів, формування компетентностей, необхідних для їх соціалізації та громадянської активності, свідомого вибору подальшого життєвого шляху та самореалізації, продовження навчання на рівні профільної освіти або здобуття професії, виховання відповідального, шаноб-ливого ставлення до родини, суспільства, навколишнього природного середовища, національних та культурних цінностей українського народу» (Державному стандарті базової середньої освіти (2019 ))
► КОМПЕТЕНТНОСТІ |
►КОМПЕТЕНЦІЇ |
•вимоги
суспільства до під-готовки його громадян; •якості
набуті через прожи-ті ситуації, рефлексії та досвід; •загальна здатність, засно-вана на знаннях, досвіді,
цінностях, схильностях, які є синтезом навчання. |
•коло
питань, у яких людина обізнана, має відповідні знання
та досвід; •відповідний рівень знань, умінь, навичок, ставлень,
які можна застосувати у сфері діяльності людини. |
Професійні
компетентності |
Освітні компетентності |
•забезпечення освітнього
середовище, яке сприяє благополуччю кожної дитини і формує її багатий духовний
світ. |
•вимоги до освітньої підготовки, знань, умінь,
навичок, досвіду діяльності учня
щодо певного кола об’єктів реальності, які необхідні для здійснення
особистісно й соціально значущої продуктивної діяльності. |
ТРЬОХОРІВНЕВА ІЄРАРХІЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
2.Міжпредметна компетентність – здатність учня застосовувати щодо міжпредметного кола проблем знання, уміння, навички, способи діяльності та ставлення, які належать до певного кола навчальних предметів і освітніх галузей.
•ціннісно-смислові; •загальнокультурні; •пізнавальні; •комунікативні; інформаційні;
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ
УЧНЯ НУШ (за Держстандартом БСО)
1.Вільне володіння державною мовою.
2.Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від
державної) та іноземними мовами, що передбачає вміння.
3.Математична компетентність.
4.Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технології.
5.Інноваційність.
6. Екологічна компетентрність.
7.Інформаційно-комунікаційна
компетентність.
8.Навчання
впродовж життя.
9.Громадянські
та соціальні компетентності.
10.Культурна
компетентність.
1.Вільне володіння державною мовою.
2.Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами, що передбачає вміння.
3.Математична компетентність.
4.Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технології.
5.Інноваційність.
6. Екологічна компетентрність.
7.Інформаційно-комунікаційна компетентність.
8.Навчання впродовж життя.
9.Громадянські та соціальні компетентності.
10.Культурна компетентність.
📚ВСЕ ПРО ЧИТАЦЬКІ КОМПЕТЕНЦІЇ перейти перейти
📚Формування ключових компетентностей здобувачів освіти
та реалізація змістових наскрізних ліній
👉НАСКРІЗНІ ВМІННЯ, СПІЛЬНІ ДЛЯ ВСІХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ: ▪читати з розумінням; ▪висловлювати власну думку усно і письмово; ▪критично та системно мислити; ▪виявляти ініціативність; ▪здатність логічно обґрунтовувати позицію; ▪конструктивно керувати емоціями; ▪оцінювати ризики; ▪риймати рішення; ▪розв’язувати проблеми.