****
Я УЖЕ CЕРТИФІКОВАНИЙ АВТОР Book Creator. Book Creator Certified Author Your Certification 100% COMPLETE. 2022р.
На обкл. авт. не зазн.
ПУБЛІКАЦІЇ. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ВИДАННЯ
1.1. Семчук Д.Б. Курс
практичної стилістики та культури мовлення. Навчальний посібник для
старшокласників.// Все для вчителя. –
2003. – №№ 21-23. – С. 3-61.
1.2.
Семчук Д.Б. Вивчення практичної стилістики та культури
мовлення. 10-11 кл. – К.: Редакції загальношкільних газет, 2003. – 128 с. –
(Бібліотека «Шкільного світу»).
1.3. Семчук Д.Б. Вивчення практичної
стилістики та культури мовлення. 10-11 кл./ Дарія Семчук; 2-ге вид., переробл.
і доповнене. – К.: Шкільний світ, 2009. –176с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).
2. Семчук Д.Б.
Творчо-дослідницькі та розвивальні технології навчання на уроках української
словесності. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2007, 2009. – 144 с.
3. Семчук
Д. Вивчаємо лексикологію у 6-7 класах./ Авторський міні-посібник. – К.:
Бібліотечка «Все для вчителя».– 2004. – № 20. – 46 с.
4.1. Ткач
А.В., Гірш Р.О., Семчук Д.Б. Як навчити розуміти і творити поезію: Конспекти
факультативних занять. –
Чернівці: Місто, 2007. – 288 с.
4.2.
Ткач А.В., Гірш Р.О., Семчук Д.Б. Як навчити розуміти і творити поезію: Конспекти
факультативних занять. – Чернівці: Місто, 2007. – 288 с. / Схвалено комісією з української
літератури Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки
України / Протокол № 6 від 11
грудня 2009 р. /Лист Міністерства освіти і науки України, Інституту
інноваційних технологій і змісту освіти від 19.05.2010 № 14/18-Г-178// Факс NO: 80444178553.
– 2010. –20 травня.
4.3. Ткач А.В., Гірш Р.О., Семчук Д.Б. Як навчити розуміти і
творити поезію: Конспекти факультативних занять. – Чернівці: Місто, 2007. – 288 с. /Перелік
навчальних програм та навчально-методичних посібників, рекомендованих
Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в основній і старшій школі
у загальноосвітніх навчальних закладах з навчання українською мовою у 2011/12 навчальному році. /Лист
Міністерства освіти і науки, молоді
та спорту України від 17.08.2001р.
№1/9-622: [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://cct.inf.ua/2011/17.08.2011_1_9-622.htm
5. Семчук Д.Б. Вивчення творчості Ольги Кобилянської у школі. – Тернопіль:
Мандрівець, 2008. – 168с
6.1. Ткач А.В.,
Семчук Д.Б. та ін. Українська мова в тестах: Збірка тренувальних завдань. –
Чернівці: Технодрук, 2009. – 735с.
/ Схвалено комісією з української мови
Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України
/ Протокол № 7 від 12 жовтня 2009 р.
6.2. Ткач А.В., Семчук Д.Б. та ін. Українська мова в тестах:
Збірка тренувальних завдань. – Чернівці:
Технодрук, 2009. – 735с. / Схвалено комісією з української мови
Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України / Протокол № 7 від 12 жовтня 2009 р. /Лист
Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій і змісту
освіти від 19.10.2009 р. № 1.4/18-Г-412.
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ
1. Ткач
А., Семчук Д. Основи журналістської майстерності: Навчальна програма для
використання в гуртках, групах, наукових секціях Малої академії наук./ Наказ управління освіти і науки
Чернівецької обласної держадміністрації № 519 від 29 листопада 2007 року.
2.1.Ткач
А.В., Семчук Д.Б. Мистецтво виразного читання. Програма для учнів 10,11 класів
філологічного напряму профілю української філології./ Схвалено Вченою радою
Чернівецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (протокол
№ 2 від 16.09.2008 р.)/ Схвалено
комісією з української літератури Науково-методичної ради
з питань освіти Міністерства освіти і науки України /Протокол № 6 від 11 грудня 2009 р.
2.2. Ткач А.В., Семчук Д.Б. Мистецтво
виразного читання. Програма для учнів 10,11 класів філологічного напряму
профілю української філології / Українська мова та література. – Ч.22-23. – 2011.
3. Семчук Д.Б. Мала проза Ольги Кобилянської:
орнаментальність синтетичних жанрів, мовностилістична палітра. Програма
факультативного курсу для учнів 10 класу філологічного напряму профілю
української філології загальноосвітніх навчальних закладів /Схвалено вченою радою Чернівецького обласного
інституту післядипломної педагогічної освіти для використання у
загальноосвітніх навчальних закладах Чернівецької області /Протокол № 3 від 09.06.2011 р.
ДИДАКТИЧНІ МАТЕРІАЛИ
1.
Семчук Д.Б. Опорні конспекти: Походження
української мови. Стилістичні можливості лексики. Стилістична роль фразеології.
Стилістичні засоби синтаксису //
Все для вчителя. – 2005. – №№ 1-2.– С. 3-6.
2. Семчук Д.Б. Службові частини мови. Цікавинки
навчання // Все для вчителя. – 2005. – №№ 1-2.– С. 24-27.
3. Семчук Д.Б.
Опорні блок-схеми з української літератури: Пелюстки почуттів. Буковинська
Шевченкіана. Буковинські адреси Лесі Українки. П.О.Куліш. «Чорна рада». Архетип
землі у творах української словесності. Історичні романи І.С.Нечуя-Левицького.
Таємниці внутрішнього світу ліричного героя (за новелою М.Коцюбинського «Intermezzo»).
В.Стефаник. «Марія». Українська література Ренесансу і Бароко ХVІ-ХVІІІ ст.
Стежками мандрівника-філософа Г.Сковороди. «Монолог перед обличчям сина» // Все
для вчителя. – 2006. – №№ 3-4.– С.116-126.
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ СТАТТІ
1. Семчук Д.Б. Гуманізм – виховання творчістю. //Міська науково-практична конференція «Талант і елітарність» /Збірник статей. – ІІ випуск. – Чернівці, 1999.
2. Семчук Д.Б. Уроки вільного
спілкування у системі нетрадиційних занять //Міська науково-практична
конференція «Талант і елітарність» /Збірник
статей. – ІІІ випуск. – Чернівці, 2000.
3.Дискурс
буковинської періодики як один з аспектів формування комунікативно-мовленнєвої
діяльності школярів //Міська науково-практична конференція «Талант і
елітарність» /Збірник статей. – V випуск. – Чернівці, 2002.
4. Семчук
Д. Культура української мови // Українська мова та література. – 2003. – Ч. (325-327), червень. –
С.6-10.
5. Семчук Д.Б. «Симфонічна проза»
Ольги Кобилянської.// Чернівецький
національнй університет імені Юрія Федьковича. Міжнародна наукова конференція
«Актуальтні проблеми вивчення життя і творчості Ольги Кобилянської та
українського літературного процесу»./Методико-педагогічна секція. – Чернівці. –
2008. – 27 листопада.
6. Мовні
особливості ліричного твору /А.Ткач, Р.Гірш, Д.Семчук. Як навчити розуміти і
творити поезію: Конспекти факультативних занять.– Чернівці: Місто, 2007.– 288 с.
//Українська мова та література. – 2009. – № 8.– С. 29 – 32
7. Семчук Д.Б. Використання творчої
спадщина Василя Ілліча Стефаника на уроках української мови та літератури. – 2011. – 24 березня. // Міська науково-практична конференція «Талант і елітарність» : [Електрон.
ресурс]. – Режим доступу: http://osvitacv.com/index.php/2011-01-11-15-03-48/sharing-best-practices/370-2011-03-24-12-15-02
8. Семчук Д. Автобіографічні
мотиви у поезії в прозі Ольги Кобилянської. //Актуальные научные вопросы:
материалы ХL Международной научно-практической конференции по философским,
филологическим, юридическим, педагогическим, экономическим, психологическим,
социологическим и политическим наукам (Украина, г.Горловка, 12-13 декабря
2013г.).- Горловка: ФЛП Пантюх Ю.Ф., 2013. –188с. – С.66-68.
9. Семчук Д. У
вінок шани: …»: До 150-річчя від дня народження Ольги Кобилян-ської..//Чернівці.
–2013.–7 листопада.
10.Семчук Д. За пеленою таємничості: маловідомі сторінки
життєпису Ольги Кобилянської..//Освіта Буковини. –2013.–12 листопада.
11 .Семчук Д.
«…Я ніколи не була духовно нижча за оточення, але завжди була самітна…»: До
150-річчя від дня народження Ольги Кобилянської..// Буковинське віче.–2013.–21
листопада.
1. Семчук Д.Б.Узагальнення і
систематизація знань про речення (за поемою С.Ф.Кленовича «Роксоланія») // Все
для вчителя. – 2000. – № 7.– С.35-37.
2. Семчук Д.Б. «Історія Русів»
невідомого автора – найвизначніша пам’ятка української історико-мемуарної прози
XVI
– XVIII
ст. Складне речення з сурядним та підрядним зв’язком // Все для вчителя. –
2001. – №№
2-3.– С.13-15.
3. Семчук Д.Б. Семантико-лінгвістичні
особливості епістолярію як стилістичної системи самовираження. Епістолярій
Івана Мазепи //Українська мова і література у школі. – 2001. – № 3.– С.62-65.
4. Семчук Д.Б.
Героїчне минуле українського народу в ранній творчості Т.Г.Шевченка.
Безсполучникове складне речення, смислові зв’язки між простими реченнями у
складному //Українська мова і література у школі. – 2001. – № 4. – С.37-39.
5. Семчук Д.Б. Актуалізація опорних знань про звертання (на
основі ліричних творів українського бароко – поезій Л.Барановича «Світ
стрясають грози за людськії сльози» та І.Мазепи-Колядинського «Дума»)
//Українська мова і література у школі. – 2002. – № 4.– С.45-48.
6. Семчук Д.Б.
Художньо-філософська проблема перемоги життя над смертю у новелі «Цвіт яблуні»
М.М.Коцюбинського //Українська мова та література у середніх школах, гімназіях
та колегіумах. – 2002. – № 4.– С.91-93.
7. Семчук Д.Б. Деформація українського
національного характеру під впливом ворожої ідеології. Урок-психологічне
дослідження //
Все для вчителя. – 2003. – №№ 1-2. –
С.31-36.
8. Семчук Д.Б.
Стилістичні засоби української мови. Слово і
контекст. 10 кл. Пристендовий урок // Все для вчителя. – 2003. – №25. – С. 17-23.
9. Семчук
Д.Б. Узагальнення
та систематизація знань з теми «Складне речення» (за повістю «Монолог перед
обличчям сина М.Г.Івасюка») //Українська
мова і література в школі. – 2004. – №
4.– С.52-56.
10. Семчук
Д.Б. Узагальнення та систематизація знань з теми «Стилістичні можливості
лексики та фразеології» (за поемою М.Бучка «Пророк, або остання ніч Тараса
Шевченка») //
Все для вчителя. – 2004. – №№ 22-23.– С.27-33.
11. Семчук Д.Б.
«Перлина найдорожча у вінці… нев’янучі кохані Чернівці». Презентація
книги Ю.С.Гусара «Зірки не гаснуть». Зустріч у літературній вітальні // Крайова освіта. – 2004. – №39.–
29 жовтня. – С.11.
12. Семчук Д.Б. Безсполучникове складне
речення //
Все для вчителя. – 2005. – №№ 1-2.– С. 56-59.
13. Семчук Д.Б. Звертання. На основі ліричних
творів українського бароко – поезій Лазаря (Луки) Барановича «Світ стрясають
грози – на людськії сльози» та Івана Мазепи-Колядинського «Дума» // Дивослово. – 2005. – №7.– С.2-6.
14. Семчук Д.Б. Просте і складне
речення. На основі тексту поеми Себастьяна Кленовича «Роксоланія» // Дивослово. – 2005. – №9.–
С.10-13.
15. Семчук Д.Б. Полиновий присмак щастя
на межі непорозумінь (за новелою «Гординя» В.Д.Колодія) //Крайова освіта. –
2006. – №38.– 13 жовтня. – С.10.
16. Семчук Д.Б. Текст як шифр. Текстуальний
аналіз ліричного твору «На колимськім морозі калина» В.Стуса // Українська мова і література в
школі. – 2006. – № 6.– С.29-31.
17. Семчук
Д.Б. В.Стус. «На колимськім морозі калина». // «Той спогад може нам придатися…» /Розробки тематичних уроків за творчістю
Василя Стуса./ Упорядник Є.Д.Квітень. – Чернівці: Технодрук, 2008. – С.6-34.
18. Семчук Д.Б.
Відлуння душі. За щоденником Ольги Кобилянської //
Українська мова та література. – 2008. – №17.– С.18-20.
19. Семчук Д.Б.
Стилістичні засоби фразеології. За поетичними збірками В.Китайгородської
«Ловіння вітру» і Т.Севернюк «Зблиски» // Українська мова та література. –
2008. – №17.– С.21-24.
20. Семчук Д.Б. Правопис НЕ з частинами
мови (за повістю «Людина»
О.Кобилянської) //Відкритий
урок. – 2009. – №10.– С.43-44.
21.Мовні
особливості ліричного твору/А.Ткач, Р.Гірш, Д.Семчук// Українська мова та
література.
– 2009 № 8 (600). – С.
29 - 32. – Лютий. – Про мовні особливості ліричного твору «До Основ´яненка».
Роль поетичної лексики для створення художніх образів, передачі настроїв,
почуттів ліричного героя, «Я не нездужаю, нівроку...». Фоніка ліричного твору,
риторичні, або патетичні, фігури у творах Т. Шевченка.
22. Семчук
Д.Б. Дієслово як частина мови (на матеріалі рослинної символіки
«Кобзаря» Тараса Шевченка) //Українська мова й література в сучасній школі.
– 2012. – № 6.– С.28-34.
23.Семчук Дарія. "Симфонічна проза" Ольги Кобилянської /
Д. Семчук // Укр. л-ра в
загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 14-16/
24.Семчук Д.
Міжпредметна інтеграція при вивченні синтаксису складнопідрядного речення з підрядними
обставинними частинами у 9 класі [Текст] / Д. Семчук // Українська мова і
література в школі. – 2014. – №2 (112). – 64 с. – С. 40–44.
ВЕБ-ПУБЛІКАЦІЇ
1.
Семчук Д.Б. Методичні розробки уроків з української мови та літератури для 7-11
кл.: [Електрон. ресурс]. –
Режим доступу: http://school.xvatit.com/index.php?title.
2. Семчук Д.Б. Оцінювання до
теми«Зміст «Слова
про похід Ігорів. Сюжет. Жанр.» «Слово
про похід Ігорів» Клоузтест: [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://metodportal.net/node/415
3. Семчук Д.Б.
Іван Франко. Короткі відомості про письменника. Проблема
морального вибору людини, її втеча від неприйнятного буттєвого світу в поемі І.
Франка «Іван Вишенський» :
[Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://metodportal.net/node/406
4. Семчук Д.Б.
Бліцдиктант до теми «Ирій» — химерна повість про неповторний
світ юності» : [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://metodportal.net/node/408
5. Семчук Д.Б. В.Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення. План-конспект
уроку : [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://metodportal.net/node/411
6. Семчук Д.Б.
Давня українська література. Творчість Т.Г.Шевченка.
Контрольна робота:
[Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://metodportal.net/node/417
7. Семчук Д.Б.
Поетична творчість Лесі Українки:
[Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://metodportal.net/node/413
8. Семчук Д.Б.
Зміст Слова про похід Ігорів. Сюжет. Жанр. Образи руських
князів у творі. Наскрізна ідея патріотизму План-конспект уроку:
[Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://metodportal.net/node/416
9. Семчук Д.Б. Історичні пісні. Пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими
нападниками: [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://metodportal.net/node/409
10.Семчук Д.Б.
План-конспект уроку "Вічне й швидкоплинне в житті" : [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://metodportal.net/node/412
11. Семчук Д.Б. Творчість І.Карпенка-Карого, М.Коцюбинського, О.Назарука,
В.Дрозда:
[Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://metodportal.net/node/420
12. Семчук Д.Б. Український
гумор і сатира. Творчість В.Самійленка та Є.Дударя
: [Електрон. ресурс]. – Режим
доступу: http://metodportal.net/node/421
13. Семчук Д.Б.Художня
література як одна з форм духовної діяльності людини. Усна народна творчість: [Електрон. ресурс]. – Режим доступу:
http://metodportal.net/node/418
14. Семчук Д.Б.
Цитата як спосіб передачі чужої мови. : [Електрон. ресурс]. – Режим доступу:
http://metodportal.net/node/424
15. Семчук
Д.Б.Цитатний диктант до теми:«Слово про
похід Ігорів» : [Електрон. ресурс]. – Режим доступу:
http://metodportal.net/node/414
16. Семчук Д.Б. Пряма й непряма мова як засоби передачі чужої мови: [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http:// osvita.ua/school/lessons_summary/mova/11774. – 14.09.2010.
17. Семчук
Д.Б. Українська середньовічна література: Презентація до уроку: [Електрон. ресурс]. – Режим доступу:// http: metodportal.net/node/4546
18.Семчук Д.Б.Літературний цитатник: [Електрон.
ресурс]. – Режим доступу: http: //hklib.npu.edu.ua/cgiirbis_64.exe
19.Семчук Д.Б. Звертання.
Тренувальні прави.:
[Електрон. ресурс]. – Режим доступу:// http: osvita.ua/publishing/urok/november/8883(форум «Відкритий урок»). – 03.11.2010
20. Семчук Д.Б. Поетична творчість Лесі Українки: [Електрон. ресурс]. – Режим доступу:// http: Методичний портал 1 жов.
2010// metodportal.net/node/413
21. Семчук Д.Б. Головні та другорядні члени речення. Урок
української словесності у 8 класі. : [Електрон. ресурс]. – Режим доступу:// http: metodportal.net/node/869. – 19.12.2010
22. Семчук Д.Б.Прийменник як службова
частина мови.
Урок української словесності у 7 класі. :
[Електрон. ресурс]. – Режим доступу: :// http: metodportal.net/node/870.– 19.12.2010
23.Семчук Д.Б. Творчо-дослідницькі та інтерактивні
технології навчання на уроках української словесності:[Електрон. ресурс]. –
Режим доступу:// http: //library.mk.ua/doc/resurses/1009.do
24. Семчук Д.Б. Презентація до уроку української літератури
у 9 класі "Українська ередньовічна література":[Електрон.ресурс].–Режим
доступу://http://metodportal.net/node/4546.
– 28.11.2011
25.Семчук Д.Б. Текст як шифр (текстуальнитй аналіз ліричного твору В.Стуса "На
колмськім морозі калина"): Робота 272: ІІІ Всеукраїсткий І Міжнародний
конкурс «Творчий учитель- обдарований учень».2014р.: [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://teacher.iod.gov.ua/table.php
26.Семчук Д. Міжпредметна інтеграція при вивченні синтаксису
складнопідрядного речення з підрядними обставинними частинами у 9 класі [Текст]
/ Д. Семчук // Українська мова і
література в школі. – 2014. – №2 (112). – 64 с. – С. 40–44: [Електрон. ресурс].
– Режим доступу: http://didactics.ucoz.ua/load/d_semchuk_mizhpredmetna_integracija_pri_vivchenni_sintaksisu_skladnopidrjadnogo_rechennja_z_pidrjadnimi_obstavinnimi_chastinami_u_9_klasi/56-1-0-514
|
Источник: http://xvatit.com/school/guild/konferens-guild/33559-protokol-konferencii.html
© Xvatit.com