ДОКУМЕНТИ

🎲2024-2025 н.р. Джерела, на які орієнтуємося:
👉Професійний стандарт "Вчитель закладу загальної середньої освіти". Презентація перейти
❗Європейська шкільна освітня платформа перейти
👉 «Про освіту» Закон України Прийняття від 05.09.2017. Набрання чинності 28.09.2017 [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://osvita.ua/legislation/law/2231/ 👉 «Про повну загальну середню освіту» Закон України 16 січня 2020 р [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://osvita.ua/legislation/law/2232/ 👉Державний стандарт базової середньої освіти. Постанова КМУ No 898 від 30.09.2020 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://osvita.ua/legislation/Ser_osv/76886/ 👉Типова освітня програма для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти Наказ МОН від 19.02.2021 р. No 235[Електронний ресурс] – Режим доступу: https://imzo.gov.ua/2021/02/22/nakaz-mon-vid-19-02-2021-235-pro- zatverdzhennia-typovoi-osvitn-oi-prohramy-dlia-5-9-klasiv-zakladiv-zahal-noi- seredn-oi-osvity/ 👉Модельні навчальні програми для 5-9 класів нової української школи. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna- serednya-osvita/navchalni-programi/modelni-navchalni-programi-dlya-5-9-klasiv- novoyi-ukrayinskoyi-shkoli-zaprovadzhuyutsya-poetapno-z-2022-roku?fbclid=IwAR0Su0XZPqxv3Rp0dsyWvSEg3V7nV5NoRkq8qpUgeJD636tTF RtDHre69Hg 👉Новий освітній стандарт для 5-9 класів – що це за документ і що він змінює [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://nus.org.ua/questions/novyj-osvitnij-standart-dlya-5-9-klasiv-shho-tse-za- dokument-i-shho-vin-zminyuye/ 👉Навчальна програма не має копіювати модельну: що спільного й різного в цих програмах [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://nus.org.ua/articles/navchalna-programa-ne-maye-kopiyuvaty-modelnu- shho-spilnogo-j-riznogo-v-tsyh-programah/
🍀Чеклист Учителя української мовно-літературної галузі НУШ перейти
👉Котусенко О. Ю., Михайловська Н. А., Гнаткович Т. Д. Оцінювання
навчальних досягнень учнів 5–9 (10–11 класів з української мови та літератури: Методичні рекомендації. – Ужгород: Ґражда, 2018. – 96 с.
👉Професійний стандарт "Вчитель закладу середньої загальної освіти"/Наказ МОНУ №1225 від 29.08.2024р. перейти
👉Про організацію 2024-2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти/Лист МОНУ №1/15281-24  від 23.08.2024 перейти
👉Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах освіти Чернівецької області у 2024-2025 н.р. перейти
👉Про затвердження Порядку надання професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам (здійснення супервізії) /Наказ МОНУ №855 від.14.06.2024 перейти
👉Про затвердження Порядку умов та здобуття загальної середньої освіти в комунальних закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні /Наказ МОНУ №1112 від 07.08.2024 перейти
Про факультативний курс/ Типова освітня програма закладів ЗСО ІІІ ст. Наказ МОНУ 28.11.2019. №1493.  (с.4-5) перейти
👉Чи можна залучати школярів до прибирання перейти
👉Положення ІППОЧО про обласні спільноти освітян Чернівецької області (Протокол №1 від 28.03. 2024 р.) перейти
👉Наказ МОНУ №1093 від 02.08.2024 "Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання". Критерії оцінювання здобувачів освіти. Свідоцтво досягнень   перейти
👉Лист МОН No 1/9-651 від 29.10.21 року Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів перейти
👉Каталог рекомендованих джерел за компетентностями та напрямами підвищення кваліфікації перейти
👉Внесено зміни до Положення про Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика перейти
📌Положення про електронний підручник (наказ МОНУ від 02.05.2018р. №440 перейти
📌ПОЛОЖЕННЯ про атестацію педагогічних працівників перейти
📌Вимоги до виконання письмових робіт учнів  загальноосвітніх навчальних закладів і перевірки зошитів з української мови й літератури та зарубіжної літератури у 5-11 класах. Лист МОН від 28.04.2006  №1/9-301 перейти
📌Інструкція з ведення класного журналу учнів  5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (наказ Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 №496) перейти
📌Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (затверджені наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 13 квітня 2011 р. № 329, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 р. за N 566/19304) (чинні для 8 – 11 класів) перейти
📌Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 21.08. 2013 р. № 1222 із змінами, додаток 2 (чинні для 6 – 11 класів) перейти
📌Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти в електронній формі/Наказ Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2022 року № 707 перейти
💥Екстернатна форма навчання перейти

✍️Закон України «Про освіту», 2017 рік. Із змінами перейти 

✍️Закон України «Про повну загальну середню освіту», 2020 рік. Із змінами  перейти  
✍️Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 09.01.2019  № 17) перейти  
✍️Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018  № 676) перейти    
✍️Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти  (наказ Міністерства охорони здоров’я від 25.09.2020 №2205 перейти  
✍️Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року (Розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 988-р) перейти  
✍️Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді (наказ Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 №641) перейти  
✍️Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти  (Постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1392)  перейти 
✍️Державний стандарт базової середньої освіти   (Постанова Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 898) перейти
✍️Професійний стандарт учителя перейти   (наказ  Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 23.12.2020 №2736-20) перейти
✍️Державний стандарт базової середньої освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. №898) перейти
✍️Положення про сертифікацію педагогічних працівників  (Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 №1190, зі змінами від 24.12.2019  №1094) перейти  
✍️Типове  положення про атестацію педагогічних працівників перейти  (наказ Міністерства освіти і науки України  від 06.10.2010 № 930 із змінами від 08.08.2013  №1135) перейти
✍️Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників перейти   (Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 №800, зі змінами від 27.12.2019. №1133)  перейти 
✍️Порядок переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу (наказ Міністерства освіти і науки України 14.07.2015 № 762) перейти  
✍️Порядок поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах (наказ Міністерства освіти і науки України від 20 лютого 2002 року N 128 зі змінами) перейти  
✍️Інструкція з ведення класного журналу учнів  5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (наказ Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 №496) перейти
✍️Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 №1222 зі змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки України №1009 від 19 серпня 2016 року) перейти    
✍️Про затвердження Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні» (наказ Міністерства освіти і науки України від 17.03.2015 №306, зі змінами від 07.02.2019 №152 та від 22.06.2020 №844)  перейти
✍️Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації (наказ Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018  № 1369, зі змінами від 18.02.2019 № 221, від 19.02.2020 № 246) перейти
✍️Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від № 957 від 15 вересня 2021 року) перейти  

🎲2023-2024н.р.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ІППОЧО
щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах освіти Чернівецької обл. : мовно-літературна галузь (с.86-97) перейти
🎲Перелік навчальної літератури, програм, курсів за вибором перейти
👉Організація навчального процесу перейти
Збірник диктантів перейти
Конкурс "Творчий учитель- обдарований учень" перейти
🎲Творчість як фактор мотивації досягнень: Посібник перейти
🎲Тулбокс для вчителів (збірка вправ) перейти
👉"Психологічні хвилинки". Відеопосібник перейти
👉Нейровправи для дітей перейти 
Персональний помічник для вчителя перейти
❗КОНСТРУКТОР НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ 👇
👉Перетворення презентації на відео перейти
👉Створення відеопрезентації на РР перейти
👉Презентації на  CANVA перейти
👉Створення хмарки слів (на  tagul) перейти (на toony tool) перейти
👉Створення електронного  посібника на BookCreator перейти або перейти

👉Імперсивні технології навчання перейти
👉ІНТЕРАКТИВНІ СЕРВІСИ ОНЛАЙН-ОПИТУВАННЯ
(з’ясування рівня оволодіння учнями навчальної теми)📍 https://kahoot.com/;📍https://www.mentimeter.com/;📍https://www.polleverywhere.com/.📍15 інноваційних методів навчання (з посібником) перейти📍Міжнародна програма підвищення кваліфікації перейти
👉Сучасні освітні тренди: онлайн-ресурси опитування перейти
👉Засвоєння знань через дію в новій українській  школі: діяльнісний підхід до навчання. Методична панорама. Чернівці. 15.12.2022р.  перейти
👉STEАMперейти 👉Тези конференції.перейти🖊

👉Корисні онлайн-інструменти для педагогів перейти
👉Створення навчального відео перейти
👉Шаблони для створення лепбука перейти
👉Створення карти знань (ментальної карти). 
📍Відеоінструкція перейти 💥Алгоритм створення КЗ перейти
📍bubble.us перейти   Ментальні карти перейти 👉Ментальні карти перейти  👉Як створити МК перейти
📍ПАНТБУК перейти
👉Chatmind.Створення ментальних карт за допомогою штучного інтелекту перейти

ЦИФРОВА ТВОРЧІСТЬ УЧНІВ
🖊 https://info.flipgrid.com/ - проста у використанні платформа для обміну відеороликами, яка дозволяє учням і викладачу записувати відеовідповіді від 15 до 90 секунд.
🖊https://www.mindmeister.com/ - це онлайн додаток для складання карт понять, який дозволяє користувачам візуалізувати, ділитися і представляти свої думки;
🖊https://www.storyboardthat.com/ - платформа для створення коміксів;
🖊https://www.blogger.com/ - веб-сервіс для ведення блогу;
🖊https://scratch.mit.edu/ - дозволяє програмувати власні інтерактивні ігри, мультфільми і ділитися ними з іншими учасниками онлайн спільноти;
🖊 https://www.canva.com/ - сервіс для графічного дизайну, інфографіки;
🖊https://www.thinglink.com/ - це сервіс, що дозволяє створювати мультимедійні плакати.
🖊 https://www.classtools.net - сервіс який дозволяє викладачам і школярам створювати інтерактивні Flash- діаграми, а також безкоштовні освітні ігри.
 
КЛАСИФІКАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ

Формування ключових компетентностей здобувачів освіти та реалізація змістових наскрізних ліній

👉Можливості мовно-літературних предметів у формуванні ключових компетентностей прописані в чинних навчальних програмах української мови, української літератури, зарубіжної літератури

👉З метою увиразнення ключових компетентностей у навчальні програми уведено поняття 4-х наскрізних змістових ліній: «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність». Мета наскрізних ліній – «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності".

📌Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках української мови перейти

📌Посібник "Громадянська відповідальність. 80 вправ для формування громадянської та соціальної компетентностей під час вивчення різних шкільних предметів" перейти 
📌Використання матеріалів з освіти для здоров'я і безпеки при вивченні навчальних предметів у загальноосвітній школі: українська мова  українська література  зарубіжна література
📌Кравчина О.Є. Розвиток підприємницької компетентності: цифрові ресурси для вчителів та учнів перейти

👉Навчально-методичні посібники для педагогічних працівників перейти
👉Перелік навчальної літератури та навчальних програм (модельних) перейти
👉Посібник "Пленерні уроки - уроки мислення серед природи" перейти

💥Екстернатна форма навчання перейти

👉Електронна  бібліотека ІМЗО перейти 

На порталі Державної наукової установи "Інститут модернізації змісту освіти" розміщено електронну бібліотеку, це:
електронні версії підручників для закладів загальної середньої освіти з 1-го до 11-го класу – з усіх предметів,  різних видань з  QR-кодами; 
двомовні словники, посібники серії «Шкільна бібліотека»;
навчально-методичні матеріали для педагогічних працівників; 
навчальну літературу для роботи з учнями з особливими освітніи потребами.
❗Для пошуку підручника потрібно просканувати за допомогою смартфона QR-код та перейти за покликанням. Далі необхідно обрати клас, предмет і власне підручник.

*****

2021-2022 н.р.

ДПА ТА ЗНО-2022: ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ ПРО ВІДМІНУ
24 березня 2022 року  Верховною Радою України ухвалено законопроєкт №7132 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України в сфері освіти», відповідно до якого сьогоднішні 11-класники звільняються від державної підсумкової атестації та від наявності обов'язкових сертифікатів ЗНО для вступу у вузи України.

Основні зміни:

 у Законі України "Про повну загальну середню освіту" до п.3.розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» додано підпункт 14 такого змісту: "здобувачі освіти, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році, звільняються від проходження державної підсумкової атестації";

☑ у Законі України  "Про фахову передвищу освіту" п.2 розділу XIV «Прикінцеві та перехідні положення» додано підпункт 21: "у 2022 році прийом на навчання до закладів фахової передвищої освіти здійснюється в особливому порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки";

☑ у закон "Про повну вищу освіту" до п.2 розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» додано підпункт 23: "у 2022 році прийом на навчання для здобуття ступеня молодшого бакалавра, бакалавра та магістра здійснюється в особливому порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки, без використання результатів зовнішнього незалежного оцінювання, єдиного вступного іспиту та єдиного фахового вступного випробування".

✍️Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти.Наказ Міністерства освіти і науки України 01 квітня 2022 р. № 289 перейти

👆Сергій Шкарлет, міністр освіти і науки України, підкреслив, що заклади освіти мають докласти всіх зусиль, аби вступна кампанія пройшла на засадах доброчесності, а прагнення вступників були реалізовані на засадах максимальної прозорості. МОН спільно з Комітетом освіти, науки та інновацій ВРУ, освітянами, експертами та батьками розробляють остаточний механізм вступу в 2022 році. 

👉Нагадаю, що наказом МОН від 28.02.2022 №232 від проходження державної підсумкової атестації звільнені здобувачі освіти, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2021/2022 навчальному році'https://mon.gov.ua/ua/news/vru-prijnyato-rishennya-shodo-zno-ta-dpa-2022

************************

Освітні веб-ресурси для вчителів української мови та літератури


КОМПЕТЕНТНІСНИЙ УРОК

Компетентнісний підхід: як виглядає таке навчання на практиці

Державна служба якості освіти пропонує педагогам відповіді на найпоширеніші запитання про компетентнісне навчання.

Теоретичні і практичні основи конструювання компетентнісного уроку
У статті - про змістове поле компетентнісного уроку через 5 полів:емоційне, мотиваційне, цілетворення, технологічне, рефлексивне.

Сучасний компетентнісно зорієнтований урок
У статті розкрито питання суті компетентнісного уроку; різниці загальних і предметних комперентностей. Розглядається структура такого уроку.

Формування в учнів ключової компетентності "Уміння вчитися"
У посібнику розглядається питання компетентнісного  та діяльнісного підходів до навчально-виховного процесу як педагогічного явища.

Компетентнісно орієнтований урок - шлях до набуття школярами життєвих компетентностей, формування у них творчої особистості

У посібнику проаналізовано структуру компетентнісного уроку, вимоги до підготовки та організації такого уроку. Проаналізовано етапи конструювання вчителем уроку з точки зору компетентнісного підходу.

 Шаблони різних типів компетентнісних уроків

Своєрідний конструктор-шаблон у форматі Word.

https://drive.google.com/file/d/1Bz7TJmwboSaHP5dFxlj_Vk1ur8AIHl6l/view



************************
ІІ сесія Літньої школи професійного зростання педагогів
26-27.08.2021р.cvcentrprp.com
****************************************
Національний тест на цифрову грамотність

 розроблений експертами Академії цифрового розвитку на основі рамки професійних компетенцій для вчителів, розробленої експертами на виконання Наказу МОН України No 38 від 15.01. 2019 року.

https://osvitoria.media/news/vchyteliv-zaproshuyut-projty-natsionalnyj-test-na-tsyfrovu-gramotnist/?fbclid=IwAR1VI8kMO4lu0IP5h6dL1A7IDRobmX6vCdY0p7kgg-WhWKvbeU7PqW2TDkY
****************************************
16-18.06.2021рЛітня школа 

«Створення цифрових навчальних ресурсів. Педагогічна майстерня» 
Завдання до модуля 3.
jamboard  
padle

Завдання до модуля 2. 
Інтеркативний плакат. 
Екологічна проблема у новелі О.Кобилянської "Битва".
                              Хмарка слів до теми 
                                  "Сторінки життєпису Т.Г.Шевченка"                          
**************************************
*********************************

Нормативно-правові документи щодо організованого початку нового 2021/2022 навчального року

************************************
14.05.2021р. Семінар-практикум "Розвиток інформаційно-цифрової компетентності вчителя – потреба сьогодення"
Для учителів-філологів м.Чернівці Алла Ткач, консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників Чернівецької міської ради, провела майстер-клас на тему «Використання віртуальної дошки Jamboard для формування мовно-літературних знань школярів (створення електронного посібника для учнів)». Девізом заходу було обрано слова Конфуція: «Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам’ятаю. Те, що я роблю, я розумію». перейти
********************************************************
09.04.2021. Семінар-практикум "Сучасний урок літератури: методичні родзинки"
МОДЕЛЬ УРОКУ ЛІТЕРАТУРИ 



*********************************************
КРЕАТИВНІ ВПРАВИ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ

Посібник 

"Пленерні уроки - уроки мислення серед природи"

Пленерний урок – це урок на відкритому повітрі, просто неба, на природі. На таких уроках учні на власні очі можуть побачити те, що вчать.

Назва такого типу уроків походить від практики художників-пленеристів. Пленер (від франц. en plein air «на відкритому повітрі») – термін, що означає правдиву передачу кольору на картині в природних умовах, за активної ролі сонячного світла і повітря.

Головна особливість пленерного уроку: підключення всіх каналів сприйняття: зір, слух, смак, нюх, дотик, інтуїція. Вони націлені на цілісне, двопівкульне сприйняття інформації – логічне й образне; на розуміння багатств навколишнього світу в усіх його проявах. https://bogosvyatska.com/2019/09/24/%d0%bf%d0%be%d1%81%d1%96%d0%b1%d0%bd%d0%b8%d0%ba-%d0%bf%d0%bb%d0%b5%d0%bd%d0%b5%d1%80%d0%bd%d1%96-%d1%83%d1%80%d0%be%d0%ba%d0%b8-%d1%83%d1%80%d0%be%d0%ba%d0%b8-%d0%bc%d0%b8%d1%81%d0%bb%d0%b5%d0%bd/?fbclid=IwAR3CxKT6ImaXI_IIKFRha1cJwmwE7gkM2MLh3m7Yd1DQKCbQO372VwSa9uc

***

https://coma.in.ua/30584?fbclid=IwAR3eBDjCL2rG4F71MXo5BvmJ3kLqYhEe7Mmb1yJVqc51qebHHZhe7vkG7VU


*********************************************

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ  «ІНФОМЕДІЙНА ГРАМОТНІСТЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ»  ДЛЯ 8–9 КЛАСІВ


*******************************************************************************
АВТОМАТИЧНЕ КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ



*************************************************************
КОНСПЕКТИ УРОКІВ 7-11

***************************************************************************************

  ****************************************************************************************

 ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО УРОКУ

https://drive.google.com/file/d/0B4ym-10QS60JVTctTEM0dVV1aWM/view

***************************************************************************

ВАЖЛИВІ ПОКЛИКАННЯ

УКРАЇНСЬКИЙ ПРАВОПИС

СЛОВНИКИ


ЕЛЕКТРОННІ ВЕРСІЇ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 10 КЛАСУ

EDERA BOOKS

UA МОДНА

ОФІЦІЙНИЙ САЙТ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

«МОВА – ДНК НАЦІЇ»

САЙТ ОЛЕКСАНДРА АВРАМЕНКА

ЕКСПРЕС-УРОКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ О.АВРАМЕНКА

МОВНИЙ БАР

ДОВІДНИК З УКРАЇНСЬКОГО СЛОВОВЖИВАННЯ

-А (-Я) ЧИ -У (-Ю) В РОДОВОМУ ВІДМІНКУ

«ЯК МИ ГОВОРИМО» БОРИС АНТОНЕНКО-ДАВИДОВИЧ
  
ПОСІБНИК ЄВГЕНІЇ ЧАК "ЧИ ПРАВИЛЬНО МИ ГОВОРИМО?"

ПОРТАЛ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

КОРПУС УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

ЛІНГВІСТИЧНИЙ ПОРТАЛ

ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК (СУМ)

СЛОВОТВІР

СЛОВОПИС

ONLINECORRECTOR

БІБЛІОТЕКИ ONLINE

ДОВІДНИК З ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ

10 ЛЕКЦІЙ ПРО КЛАСИКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ВІД МИСТЕЦЬКОГО АРСЕНАЛУ

ЛІТАКЦЕНТ - СВІТ СУЧАСНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

КНИЖКОВИЙ КОНТИНЕНТ

КНИЖКОВА СКРИНЯ

АРТ-ПРОЕКТ #СЛОВА

КНИГА-МАНДРІВКА. УКРАЇНА

ПРОЄКТ "ЧИТОМО"

АУДІОКНИГИ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ

МЕТОДИЧНИЙ ПОРАДНИК

ОСВІТОРІЯ

ПОРТАЛ "НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
http://nus.org.ua/

ПОРТАЛ ВИДАВНИЧОЇ ГРУПИ "ОСНОВА"
http://osnova.com.ua/

ПРОЕКТ ГАЗЕТИ "ДЕНЬ" ТА "УКРАЇНА INCOGNITA"

ШКІЛЬНИЙ СВІТ

ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ. ВЧИТЕЛЯМ, УЧНЯМ, БАТЬКАМ

КОРИСНІ ПОКЛИКАННЯ
OUTLOOK. FELL THE WORLD

МУЗЕЙНИЙ ПОРТАЛ

ГЕНЕРАТОР РЕБУСІВ
http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator

Форми роботи, прийоми, методи. Онлайн-сервіси

http://ta-v.blogspot.com/p/blog-page_80.html                      

  ********************************************************************************************************           

Тренажер правопису з української мови .                                                  http://webpen.com.ua/

                                             *******

                           КОНСТРУКТОР ТЕСТІВ

 

      ***********

ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН: https://lms.e-school.net.ua/dashboard

                                                                        ***********

Збірник диктантів для ДПА з української мови (9 клас)

 ***********

БЕЗКОШТОВНІ КУРСИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Edera та освіторія створили онлайн-курс з української мови у формі корисних порад, до якого є інтерактивний конспект. Спільно вони розробили й онлайн-курс з української літератури, до якого є підручник

   Курс із підготовки до ЗНО з української мови та літератури є й на платформі prometheus. Його розбито на модулі та теми, кожна з яких містить блоки або підтеми, до яких є відеолекції, презентації та конспекти.
   Онлайн-платформа be smart орієнтована лише на підготовку до ЗНО. Тут пропонують відеоуроки, тести, які затвердило міністерство освіти та науки україни (далі мон  — ред.), консультації від учителів

*************