Хештег – це тег, який допомагає насамперед позначити допис ключовим словом. За допомогою таких тегів можна знайти усі записи за потрібною темою.Вперше хештеги стали використовувати в Twitter, але дуже швидко вони стали популярними і в інших соціальних мережах, таких як: Instagram, Facebook, Pinterest та ін.
Як правильно поставити хештег? Щоб зробити звичайне слово хештегом, досить додати перед ним грати без пробілу: #слово. Слова пишуть підряд #мійхештег або з нижніми підкреслюваннями #мій_хештег.
Здається, просто. Але є нюанси, які слід враховувати:
якщо хочете зробити хештегом кілька слів, їх потрібно з’єднати нижнім підкресленням (#мій_хештег) або написати разом (#мійхештег), тому що решітка поширюється тільки на одне слово;
писати хештег можна будь-якою мовою, але не можна використовувати тільки цифри (#777) або додавати пробіли (#мій хештег).
хештег не може бути однією буквою (#).
Як правильно додавати хештеги для підписок українською?
Хештег можна розмістити у будь-якому місці запису: на початку, в кінці, в середині тексту. Зазвичай додають в кінці повідомлення.
Додавайте хештеги, які несуть певний сенс – ключові слова або фрази, які відображають суть послання.
Не пишіть довгі хештеги – максимум 10-15 символів.
Не додавайте занадто багато хештегів до одного посту, щоб повідомлення було читабельним.
Не потрібно писати весь пост з допомогою хештегів: #ячитаю #статтюпро #хештеги.
Для україномовних користувачів використовуйте хештеги українською: не #seo, а #сео – тоді ваш пост побачать цільова аудиторія, а не іноземці.
Навіщо і для чого потрібен хештег?
Коли до слова додається #, воно автоматично стає гіперпосиланням. Якщо натиснути по ньому, ви потрапите в пошук та знайдете усі дописи, у яких зустрічається цей хештег.
Швидкий пошук за ключовими словами – це основне призначення хештегів. Натиснувши по слову з гратами, ви переміщаєтеся в пошук і бачите список всіх постів, в яких прописаний цей хештег. Так ви зможете швидко знайти потрібну інформацію, що цікавить вас.