📌КОНЦЕПЦІЯ національно-патріотичного виховання в системі освіти України/Наказ МОНУ від 06.06.2022р. №527 перейти
📌ПОЛОЖЕННЯ про атестацію педагогічних працівників перейти
📌Вимоги до виконання письмових робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів і перевірки зошитів з української мови й літератури та зарубіжної літератури у 5-11 класах. Лист МОН від 28.04.2006 №1/9-301 перейти
📌Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (наказ Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 №496) перейти
📌Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (затверджені наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 13 квітня 2011 р. № 329, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 р. за N 566/19304) (чинні для 6 – 11 класів) перейти
📌Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 21.08. 2013 р. № 1222 із змінами, додаток 2 (чинні для 6 – 11 класів) перейти
📌Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти в електронній формі/Наказ Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2022 року № 707 перейти
💥Екстернатна форма навчання перейти
✍️Додаток 3 до Листа МОНУ №1/9530-22 від 19.08.2022. 5 клас: мовно-літературна освітня галузь(програми, оцінювання, форми організації; проіритетні напрямки освітньої діяльності, впровадження Держстандарту у 5 кл. НУШ, навчальні програми (р.6):"Модельні навчальні програми на рівні закладу освіти мають бути конкретизовані у навчальні програми")/ Додаток 2 (орієнтовні загальні критерії оцінювання результатів навчання) перейти
✍️Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році./ Лист МОНУ №1/9530-22 від 19.08.2022 перейти
✍️Навчальні програми: вимоги до документації (за інструктивно-методичними ркомендаціями.Лист МОНУ №1/9530-22 від 19.08.2022. перейти
✍️Особливості організації 2022-2023 н.р.перейти
✍️Постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2022 №711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні» перейти
✍️Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти перейти
✍️Календарно-тематичне та поурочне планування./Лист МОНУ №1/9-430 від 11.08.2020 перейти
✍️Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2002/2023 нр. /Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9105-22 від 10.08.2022р. перейти
✍️Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України/Лист Міністерства освіти і науки України № 1/6267- 22 від 10.06.2022р.перейти тут
✍️ Положення про внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти у Чернівецькому ліцеї №3 медичного профілю Чернівецької міської ради перейти
✍️ Закон України №2352-ІХ від 01.07.2022 (із змінами) "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану"перейти
✍️Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти (особливості ведення електронного класного журналу; доопрацьована станом на 17.06.2022) перейти
✍️Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти.Наказ Міністерства освіти і науки України 01 квітня 2022 р. № 289 перейти
✍️ "Про деякі питання організації здобуття освітнього процесу в умовах воєнного стану: Наказ МОН від 28 березня 2022 року № 274 перейти
✍️Закон України «Про освіту», 2017 рік. Із змінами перейти
Частиною першою статті 12 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-IX установлено, що у період дії воєнного стану щорічна основна оплачувана відпустка надається працівникам тривалістю 24 календарні дні.
Частиною другою статті 12 Закону № 2136-IX установлено, що у період дії воєнного стану роботодавець може відмовити працівнику у наданні будь-якого виду відпусток (крім відпустки у зв’язку вагітністю та пологами та відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку), якщо такий працівник залучений до виконання робіт на об’єктах критичної інфраструктури.
Міністерство економіки України у Коментарі до Закону України від 15 березня 2022 року № 2136-IX «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» до статті 12 роз’яснює наступне:
«1. З дати набрання чинності Законом і до закінчення дії воєнного стану максимальна тривалість щорічної основної відпустки становитиме 24 календарних дні. При цьому працівникові можуть бути надані щорічні додаткові відпустки, соціальні та інші відпустки відповідно до Закону України «Про відпустки». Якщо тривалість щорічної основної відпустки працівника становить більше 24 календарних днів, різниця днів відпустки не втрачається, а має бути надана після закінчення дії воєнного стану.
2. … Якщо працівник не залучений до виконання робіт на об'єктах критичної інфраструктури, необхідно врахувати, що відповідно до статті 10 Закону України «Про відпустки» черговість надання відпусток визначається графіками, які затверджуються власником або уповноваженим ним органом за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) чи іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом, і доводиться до відома всіх працівників.
Конкретний період надання щорічних відпусток у межах, установлених графіком, узгоджується між працівником і власником або уповноваженим ним органом, який зобов'язаний письмово повідомити працівника про дату початку відпустки не пізніш як за два тижні до встановленого графіком терміну».
Стосовно щорічної основної відпустки педагогічних працівників, то частиною чотирнадцятою статті 10 Закону України «Про відпустки» установлено, що керівним, педагогічним працівникам, спеціалістам навчальних закладів щорічні відпустки повної тривалості у перший та наступні робочі роки надаються у період літніх канікул незалежно від часу прийняття їх на роботу.
Тому щорічна основна відпустка, в тому числі її частина, має бути надана педагогічним працівникам влітку у період літніх канікул учнів.
Разом із тим пунктом 2 Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 346, передбачено виключний випадок, коли щорічна основна відпустка може надаватися протягом навчального року, а саме – у разі необхідності санаторно-курортного лікування, якщо це передбачено колективним договором.
Пунктом 4 Порядку № 346 також передбачається можливість надання відпустки не в канікулярний період. Зокрема установлено, що педагогічним працівникам невикористана частина щорічної основної відпустки, за умови її поділу, повинна бути надана, як правило, в період літніх канікул, а в окремих випадках, передбачених колективним договором, – в інший канікулярний період.
Щодо колективних договорів, то статтею 11 Закону № 2136 установлено, що на період воєнного стану дія окремих положень колективного договору може бути зупинена за ініціативою роботодавця.
Тобто ця норма не є обов’язком сторін соціального діалогу.
Міністерство економіки у своєму коментарі до цієї статті зазначає, що з метою забезпечення захисту трудових прав працівників, роботодавцю доцільно перед прийняттям такого рішення провести відповідні консультації зі стороною працівників та поінформувати її про прийняте рішення.
Водночас частиною третьою статті 12 Закону № 2136 передбачено, що протягом періоду дії воєнного стану роботодавець на прохання працівника може надавати йому відпустку без збереження заробітної плати без обмеження строку, встановленого частиною першою статті 26 Закону України «Про відпустки».
***
ІІ сесія Літньої школи професійного зростання педагогів
розроблений експертами Академії цифрового розвитку на основі рамки професійних компетенцій для вчителів, розробленої експертами на виконання Наказу МОН України No 38 від 15.01. 2019 року.